Ben bugün epilasyona başladım öncelikle bana telefondan randevu verip iki gün önce jilete vur dedi killarima bakmadan bu benim kafamda soru işareti yaptı bugün gittim daha kılların çıkmamış 3 gün sonra gel dedi sadce yüzüme atış yaptı yüzümde böyle kıllar ince olduğu için yandı elimi vurdukca döküldü birde girdiğiniz makinelerden hangisinde memnun kaldınız ben Alex mi ne ondan girdim diyot ve buz lazer varmış galiba bir yardımcı olur musunuz