Merhaba kızlar 3bucuk yaşında oğlum var ikinci bebek istiyoruz Allah nasıp ederse geçen ay denedik bu ay da adetim gecikti 5 gün tam hamile miyim derken adet oldum bugün. Normalde gecikmezdi niye gecikti acaba onu da anlamadım iki ay önce ertesi gün hapı kullanmıştım onun etkisi olabilir mi ? Bir de ilk çocuğumda ilk denememizde olmuştu ikinci bebek daha mı geç olur acaba yada folik asit vs bişey kullandınız mı ? Tabi herşey nasip Rabbim herkese hayırlısını versin 🥰