Patlamayı duyduğumdan gördüğüm den beri etkisinden cikamiyorum terörle mücadele bitti dendi onlarca adım atıldı bugün hala meydanlarda bomba patlio onlarca insan ölüyor bebek çocuk aile kim bilir kaç aileye ateş düştü anneler çocuksuz çocuklar öksüz yetim kaldı ağlamaktan içim kurudu burda hala kaynana kombin elti postları açılıyor hiç mi kafanızı başka şeylerle meskul edemiosunuz anlamıyorum ki biz kızlarla toplanicaktik gidemedim ya iptal ettik nedir bu duyarsızlık illa bizim başımıza mi gelmesi lazım bizlerde orda olabilirdik vallahi helak oldum yanlissam bana akıl verinde ben kendimi toparliyim