Omerim Net bilgim yok canım ama kuzenimin oğlunda otizm şüphesi var kesin değil suan hala süreç devam ediyor.Doktor kesinlikle tv yasaklamış öyle saatle izletme falan yok direk tamamen yasak asla izletmeyeceksin diyormuş onlarda izletmiyorlar..oyun gruplarına gönderiyor kreş gibi,eve bir eğitmen geliyor ve köpek aldılar doktorun tavsiyesiyle..İlgisizlikten de olabiliyormuş bu durum..
1bucuk yaşında bu arada asla hiçbir şeye tepki vermiyordu sürekli hipnoz gibi tvye bakıyordu.
Her böyle olan otizm değil ama algı eksikliği adı sanırım öyle de olabiliyormuş ilgisizlikten çocuk kendini kapatıyormuş..
Şuan köpek falan da var evde mesela baya baya değişti çocuk çok şükür.Hemen kötü düşünmeyin yani direk otizm olmayabilir..
Allahım korusun evlatlarımızı tüm hastalıklardan belalardan🙏🏻❤️