727272 o kanamaların regl olduğundan emin misiniz ? 40 çıktıktan sonra çoğu kişide o kanamalar olur. Emziriyorsanız çok normal prolaktin hormonu yüksek olduğu için yumurta çatlamıyor veya zor çatlıyor. İlk bir yıl olmamanız veya düzensiz olmanız normal ilk 6 ay bir kere oldum, 6 aydan sonra 50 günde bir oluyorum doktorumda tamamen normal dedi. Korunuyorsanız endişe etmeyin. Süte ve regl olmamaya güvenip korunmamazlık yapmayın