Kızlar merhaba bebeğime 23 günlükken kilo kaybetmesinden dolayı doktorum mama başlatmıştı şuan da bebeğim 2 aylık memeden çok mama ile besleniyor emziriyorum ardından 90cc mama veriyorum ama bugünlerde memede ağlama memeyi istememe durumu başladı ve şok üzüldüm emzirme danışmanlığı almak istiyorum bana tavsiye verebileceğiniz birileri varmı???