Ya bizimde alerji var gibi 1 aydır geçmeyen vücutta kızarıklıklar var egzama gibi ama her yerinde doktor kortizon Krem verdi falan ama yok geçmiyor Süt ve yumurta diyeti de yaptım bi değişiklik yok bulunduğum yerde deri testi de yapılmıyor napicam bilmiyorum ne yicem onu da bilmiyorum canim tatlı çekip duruyor off