2.5 ay boyunca hastane hastane gezdik kolik bebek dediler lavman yaptılar sürekli. Kaka testinde bişe yok dediler vücudunda alerji de yoktu sadece kakası mukusluydu. Sonunda bir doktor süt alerjisi dedi hemen diyete başladım ve aptamilin özel mamasını verdi 2.gün bebeğim düzeldi. Hem emziriyorm pek emmiyor sağıp veriyorum birde mama veriyorum. Bence süt alerjisinde mama çok önemli