Benimkide 7.5 aylık doğduğu günden beri. Ama prematüre 6 hafta erken doğdu aslında düzeltilmiş 6 aylık. Desteksiz oturmuyor. Diğer herşeyi dönme vs normal zamanında yaptı ama oturma olayını prematüre olduğu için ciddiye almamaya çalışıyorum. Prematüre olmayanlar bile oturamıyosa 7.5 ayda normal ozaman sanırım