Atikeilkay07 bir sağlıkçı olarak bu damlayı çocuk doktoru, çocuk nörolojisi, çocuk kardiyolojisi hocalarıma birebir konuştum. Her ilaç gibi bununda yan etkileri mevcut. Kullanmanızda sakınca yok ama doğru doz ayarında olduğu sürece demişlerdi bana. Her gece kullanılması önerilmiyor tabii ki gerçekten uykuya direniyorsa, yarım saat uyuyup 6-7 saat gözünü kirpmiyorsa kullanılmasında bir sakınca yok demişti nörolog hocam çünkü kaliteli uyumayan bebeklerin beyin gelişimi olumsuz yönde etkileniyormuş. Antibiyotik gibi düşünün mecbur kalındığı an nasıl veriyorsak bu damlada öyle kullanılmalı.