MeltemAlp
Benimde 2 aylık bunun için doktora gittik aynı durum bizde de vardı anne sütü alan bebeklerde kilo alımında düsüs yoksa kusma normal kabül ediliyomuş fışkırır tarzda kusma galiba süt alerjisi gibi bi durum biz gittiğimizde ölle demişti doktorumuz fazla ekiyor sindiremiyor olabilir gazı çıkmamış olabilir her emmeden sonra gazla birlikte bizim de kusmamız çok oluyor