Canım bebeği tam tutturman lazım göğüsüne. Benimde yaraydı kremler fayda etmiyordu çünkü hep yanlış tutturuyormuşum. Bebeği emzirirken bir elimle telefonla oynadığımda mesela ağrı hissediyordum sonrasında. Diğer elinle mutlaka destekle ve kahverengi kısmı tamamen ağzına ver. İyileşir inşallah 🙏