yasacmalamalo ONAEA kuruluktan dolayı da egzama gelişebiliyor bir çok faktörü var biz de de olmuştu böyle egzama demişti doktor alerjiye bağlı da oluyor doktora göster bnce canım
ONAEA ![]( kulağının arkadı da böyle olmuş 🫤 yıkadığımda üşeeyecek diye hızlı hızlı iyice kurulayamadığım için olmuş olabilir mi çok üzülüyorum bi yandan üşümesin diye böyle yaparken ihmal etmiş gibi hissettim