Kızlar bebeğim 5 gün sonra inşallah 4 aylık olacak, suan büyük ihtimal de atak döneminde. Kendisi sürekli oturmak istiyor hatta bizim kucağımızdayken artık kendi kendine dik pozisyona getiriyor kendini. Tam duramadığı için öne doğru eğiliyor tamamen, bizde çok erken olduğu için otutturmamaya çalışıyoruz ama durmuyor oturamayınca ağlıyor sürekli oturur pozisyonda olmak istiyor, dönemiyor kendi kendine dönme çabası da yok direk oturmaya çalışıyor. Ne yapabilirim artık ne yapacağımı bilemedim açıkçası