Merhabalar,
Bebeğim tam 1 ay 1 günlük dün kontrolde 1 ayda toplam 460 gram aldığını öğrendik
10 gün yoğun bakımda kalmıştı
Doktor doymuyor olabilir dedi mama takviyeli gitmemizi önerdi sma 1 numara aldım ama yerken öğürüyor kusacak gibi yapıyor
Dün verdiğim de 30 cc sabah 30 cc akşam aldı
Sizce kilo alımı neden az olabilir sma dışında öneriniz var mı ?