18 aylık bebeğim. Ek gıdaya başldığımızda 2 3 ay yemişti ama şimdi mama sandalyesine bile koydurmuyor. Bişeyin içinde olduğunu farkettiği an yemiyor. Geçer dedim ama 5 6 ay oldu nerdeyse geçmedi bu durum. tekrardan nasıl alıştırabilirim. Kahvaltıda sadece omlet yiyor. Pankek yaparsam yiyor okadar. Domates salatalıkta yok yemiyor