Deryaadilaa Dbt3401 benim 2 aylıkken 5 kiloydu canım sağlık ocağında ki ebe sorun görmediyse kilo alımında çok dert etme.
birminikbebekannesi Dbt3401 Benim bebeğim de 7 aylık 8 kilo doktorum ayına göre gidiyor dedi bence kiloya çok takılmayın önemli olan sağlıklı olması zaten 7 aydan sonrası dış çıkarma dönemi olduğu için yaşıl 350-400 gr arası kilo alımı normal olucak bebeklerde
birminikbebekannesi Dbt3401 Benim bebeğim de 7 aylık 8 kilo doktorum ayına göre gidiyor dedi bence kiloya çok takılmayın önemli olan sağlıklı olması zaten 7 aydan sonrası dış çıkarma dönemi olduğu için yaşıl 350-400 gr arası kilo alımı normal olucak bebeklerde
birminikbebekannesi Dbt3401 Benim bebeğim de 7 aylık 8 kilo doktorum ayına göre gidiyor dedi bence kiloya çok takılmayın önemli olan sağlıklı olması zaten 7 aydan sonrası dış çıkarma dönemi olduğu için yaşıl 350-400 gr arası kilo alımı normal olucak bebeklerde
Ardennnnn Bebeğiniz nerdeyse 7,5-8 aylık olacak o yüzden biraz düşük gibi geldi bana boyu kaç cm doktorunuz ne diyor kilosuna sağlıklıysa bi sorun yoksa normaldir
Dbt3401 7 aylık kontrolüne götüremedik. Acaba kilo olarak az mı gidiyor diye merak ediyordum açıkcası
Ozlm007 Dbt3401 7 aylık kızım yaklaşık 8 kilo 70 cm kadar boyu net ölçüleri bilmiyorum geçen alerji testi için hastaneye gittik kan alacaklardı kızımı delik deşik ettiler sebep olarakta kızım ayına göre kiloluymuş ve beyaz tenli olduğundan damarı bulunmuyormuş olan damarları da çok inceymiş yarım saat ağladı sesi kısıldı çocuğumun 🤦🏻♀️
Demet2022 Dbt3401 bizde aynı aydayız sizinle 7ay 22 günlük kilosu 8.900 falan bana da zayıf geliyor yemesi iyi aslında ama bilemedim sağlıklı olsun da sanırım boyu uzun erkek bebek boyu 72 cm
Dbt3401 Demet2022 benim oğlanda bugün 7 ay 25günlük. 8 buçuktan fazladır ama daha tartılmadı. Bana da zayıf gibi geliyor. Belki de boya gidiyordur. Siz gittiniz mi yakın zamanda doktora? Bir de bu ara sevdiği şeyleri bile kaşıkla yemek istemiyor. Eline vermemi istiyor kendi yiyecekmiş. Kaşıkla yemeyince acaba istahı mı azaldı diyorum. Kendi kendimize kuruntu da yapıyor olabiliriz.
Demet2022 Dbt3401 bizde geçen ay gittik ama evdeki Tartıya koyuyorum aynı gibi bilmiyorum zayıf geliyor yemesi iyi aslında Çorba kaşık mama püre kahvaltı bunları zevkle yiyor ama kilolu olması gerekirdi değil hayırlısı sağlıklı olsunlar da
Eceedemiiir Dbt3401 Bence normal doğum kilosu da önemli tabi, doktor normal diyorsa başka bişey düşünmeyin biz 10 aylık olcaz 9 kilo yeni olduk ve doktorumuz da normal diyor doğum kilosuna göre