bayatkahve Kızlar merhaba böyle bir günde yazdığım için kusura bakmayın. Ama kızım düşecek bir gün o yüzden sormak istedim. Yürüme arkadaşını en yavaş ayarda kullanıyor ama yavaşlatmanın başka bir yolu var mı ? Lastikle bir şey yapılıyordu sanki.
kurabiyem28 bayatkahve merhaba , ön tekerleklerine çift taraflı bant yapıştırıyorlar. Hızını kesmek için.