israks Biberonlar emzikler çok güzel ve ayriyetten ıslak mendil indirimi vardı ıslak mendilleri bitirmedilerse bakın derim😀
Yekta42 israks evet disney ürünleri ben kendimde hastayım o ürünlere 😍😍 sanırım yarın sabah çalışanlarla beraber gireriz😂
israks Yekta42 galiba öylr olacak biberona bayıldım damak uyuntulu ucu kızım zor tutuyor biberonu mamada inşallah bu alacapımı yadırgamaz damaklı emziği seviyor çünkü ☺
israks [bilinmeyen] ay tekrar gelir bence ama bukursanızda alın bence belkide gelmez benimkide 2 aylık daha var o zamana galiba ☺
israks [bilinmeyen] ay ebet kalmıyor hiç birşey nasıl alıyorlarsa☺ bulamazsam heralde a101 a101 dolanırım ☺