Ayss-12 EDS ile besleme sistemini araştırın lütfen. Biberonu unutturursunuz. Bir beslenme sondası alıyorsunuz 5 numara. Bir tane 20ml şırınga. Sütünüzü sağıp şırıngaya çekin(iğnesi olmayacak). Sondanın bir ucunu şırıngaya takın, diğer ucunu serçe parmağınıza yapıştırın bantla. Parmağınızı bebeğin ağzına verin, şırıngadan sağdığınız sütü bebeğinize çok az sıkın, bebek emmeye başlayacak. Siz de hafif hafif sıkarak destek vermiş olursunuz. Biberonu hemen unutur :) memenizi tutmuyorsa eğer bunun için de şu şekilde yapın: emzirme pozisyonunda memenize yaklaştırdınız, önce ağzına emzik verin, 2-3 emziği emerken ağzından çekip memenizi tutturun hızlıca, ilk başlarda mızırdansa da sonradan fark etmeden emmeye devam edecektir inşallah, 1-2 gün böyle yapın. 3. gün direkt memenizi tutturmayı deneyin. Bol su için, kilo alırım diye düşünmeyin gerçekten güzel beslenin, dinlenin, bol bol emzirin, bebeğin baygınlık durumu geçene kadar her gece yatmadan önce 30ml mama verin(mamada nasıl bir şeker varsa bebeğin kan şekerini dengeliyor ilginç bir şekilde), gün içinde vermenize gerek yok, sütünüz azalmasın 🙏🏼 Bu süreç geçici, ben de yaşadım insan gerçekten çok yıpranıyor ama inanın 15 günü dolunca bile bebek değişiyor. 3 ayı dolunca her şey yoluna giriyor. Geçici bir süreç olduğunu düşünün stres yapmayın. 🤗🙏🏼