Merhaba güzel anneler bebeğim 9 gün sonra 7 aylık olacak hemen hemen herşeyi tattı genel olarak bize yaptığım çorbalardan tuz katmadan yediriyorum çorbaları cok seviyor yulafın cok faydalı olduğunu düşünüyorum bebek yulafımız var bebeğim iştahı güzel olan bir bebek fakat yulaf olsun keçi boynuzu özü olsun hiçbir şekilde yemek istemiyor ağzını sıkıyor sürekli nasıl yedirmem gerek bilmiyorm ve tarifler konusunda kendimi cok eksik hisseditorm bebegm anne sütü alıyor aynı zamanda yulaflı irmikli olsun bebişlerinize faydalı tarifler kahvaltılıklar uyguladıklarınızı yazarsanız cok sevinirim tecrübeli annelerim smdiden hepinize teşekkür ederim ❤️