Bebeğime molfix bulamadım geçen ne dördünü ne beşini mecbur jakdım iki gün idare eder diye slepy aldım bebeğim bir pişik oldu ertesi günü poposu şeyi komple kıpkırmızı kabardı egzema gibi aynı sudocrem geçirmedi mustela geçirmedi eczacı hamazing verdi dünden veri sürüyom geçmiyo yani kaç günde geçer neyapsam bilmiom çok moralim bozuk ya nasık okadar kötü oldu hayret ettim yaa keşke almasaydım varmı fikri olan neyapcam