İyi akşamlar herkese kızım 11 aylık ve sanırım kabız yani tam olarak kabız diyemem kakasını 2 kere yaptı ama yaparken çok zorlanıyor ve azcık azcık yapıyor. Dolayısıyla bu saat oldu uyumadı ve normalde yapmayacağı şeyler yapıyor. Azıcık zeytinyağı versem mi rahatlaması için zararı olur mu veya başka napabilirim