Merhaba annelerim. Bebeğim yürümeye başladı özellikle 2gundur emeklemeyi nerdeyse bıraktı sürekli yürüyo ve bir saniye durmuyor. Surekli pesinde olmama ragmen kafasini 3 kez vurdu. Birisi özellikle cok kotuydu. Alnı şişti ve morardi. Bu dönemde ne gibi önlemler almalıyım. Cok da güzel yürümesine rağmen düşüyor. Acele ediyor bir süre sonra koşmaya dönüyor adimlari. Bu ne zaman normale biner acaba. Deneyimli anneler yardımcı olabilir mi. Bişey olcak diye çok korkuyorum