Merhaba hanımlar benim iki tane evladım var ve evladımın ikisi de şuan hasta doktora götürdük şuan buhar veriyoruz.(nebül) sizden ricam elinde oda buhar makinesi fazladan olan yada kullanmayan varsa bana verebilir mi durumum yok almaya…doktorumuz odayı sürekli nemlendirmem gerektiğini söyledi fiyat araştırması yaptım ama alacak durumda değilim Yada uygun bir ücret karşılılığın da da alabilirim teşekkür ederim