Merhaba sevgili anneler 20 günlük oğlum var yenidoğduğunda sarılık atlattık. 2 gün fototerapi aldık, düzeldi çıkış yaptık. Ancak bir hafta sarısı geçmeyince tekrar kontrole gittik ve sonuçları uzamış sarılık dedi doktorumuz. Glikoz 6 fosfat ve idrar testi aldılar tekrardan araştırılması için, sonuç temiz gelirse anne sütü sarılığı diyeceğiz dedi doktor. Bunu nasıl düzeltebiliriz? Yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?