milletsanaseymiolacak Kızlar dün 6 aylık olduk iki gündür kendi kendine uyuması icin uğraşıyorum dün kolay geçti ama bugün bir tık daha zorlanıyorum yanıma yatırıp pış pış yaparak uyutuyorum siz nasıl bıraktınız acaba?
Busrabalc milletsanaseymiolacak ayy darısı bana 1 yaşına girdik ama sallamaktan kol bacak kası yaptım 😩
annesininbiriciki milletsanaseymiolacak 6 aylık olunca evet artık kendisi yatmayı öğrenmesi gerekmiş. Ona göre bizde emzir salla yatır di söyle bisey okudum burdan. Yattığı yeri sadece yatacagi zmn gormeliymis uykusu gelince oraya bırakıp pis pis ve uyur bende uykusu gelip yatmayacgi zmn yatağa goturmiyorum. Bilmesi lazım yatacagi yeri görünce uysun . Biizmkife işte emiyor yatıyor diş çekiyoruz halimiz perişan durmuyor ağlıyor
milletsanaseymiolacak Busrabalc ya bilerek hemen başladım eğitim alacağım aslında ama önce kendim denemek istedim aslında hemen adapte oluyorlar ama biraz sabırlı olmak lazım yoksa uyuyabiliyorlae kendileri biz alıştırıyoruz onları sallamaya 😟
Busrabalc milletsanaseymiolacak iyi yapmışsın zamanında başlamakla ne kadar erken o kadar iyi aslında bolca sabırla başarabiliriz ya 🤜🏻🤓