asiltonunmommysi 14 aylık oğlum. Oyun grubu var mı bize göre siz nerelere götürüyorsunuz, 24 ay öncesi etkinlik olarak katılması falan için kabul eden kreş biliyor musunuz?
asiltonunmommysi Annis-ogul kakiri alıyor diye biliyorum bizzat sormadım arkadaşım söylemişti siz sordunuz mu. Spa nın olduğu yer var ama orası 2.5 yaş alıyor mesela. Bide Silivri oyun grubu vardı instagramda o kapatmış instagramını bulamadım onu
Neseee asiltonunmommysi yeni mahalledeyiz canım 🥰 güzel olur gerçekten hiç sosyalleşeceğimiz alan kalmadı kış gelince 🙂
asiltonunmommysi Annis-ogul kakiri de etkinlik yapıyorlar belli günlerde ebeveynli oyun grupları falan yazıyor atölyeleri oluyor bi arayıp sorun isterseniz
Annis-ogul asiltonunmommysi bn arayıp sorduğum da sadece oyun alani var demişlerdi. Tekrar arayip görüşeyim Tesekkur ederim
asiltonunmommysi Annis-ogul instagramda görmüştüm ben bide arkadaşım kızını götürüyordu o paylaşıyordu. Aylık para veriyordu sanki
asiltonunmommysi Annis-ogul sordum kakiriye bi dönem yapmışlar katılım sayısı çok olmayınca iptal etmişler maalesef. Araştırıyorum bulursam yazcam