Gögüslerin doldukca sag bence tam dolmadan sağma 3 ,4 saatte bir ben çok denedimde tam dolmuyordu bide süt arttırıcı çaylar var onlarda çok işe yarıyor ve tabi bol bol su bende bebegimi hic emziremedim hastanede iki gun emdi sonrasi dikislerden pek emziremedim acı cekiyordum bebeğimde istemiyordu kafayı sağa sola sallıyordu suan bebegim 6 buçuk aylık gögüslerim doldukça hep sağdım 20 dk boyunca tek gögüsümü sonra ötekini çok şükür ek gıda ile birlikte sağıyoruz devam 👍🏼