Aysegul93 Açlıktan olduğunu şöyle anladım, emzirip uyutunca 2 saate bir kalkıyor ama daha önceden sağım yapıp buzluğa attığım sütten verince 5 saat kadar uyuyor. Ama malesef süt stoğum da bitmek üzere, çoğunluk hala süt olacak tabi ama mamaya geçmek istemiyorum acaba normalden bir tık fazla versem ek gıdayı sütüm de birikip kendine yeter mi bu doğru bir şey olur mu emin olamıyorum