Lykiavvv Sinyali aldığım an (göz ovuşturma.,esneme) hemen beşiğine koyuyorum uyuyana kadar sallıyorum maksimum 30 dk sonra uyanıyor. Süt izni kullanıyorum öğlen eve gelince o 30 dk yı 2 saate çevirmenin formülü olan yatağa alıp göğsümde emzirerek uyutuyorum Bazı gecelerde direk yatağa alıp emzirerek uyutuyorum daha uzun uyusun diye.. Yoksa her yarım saatte bir çalar saat misali uykularım saldırıya uğruyor