Esraka Kızlar 11 ay önce sezeryan oldum ama hala bazı günler çok kaşınıyor içten içten çok rahatsız ediyor uyuyamıyorum bile kaşıntı dan bu durumda olup Çözüm bulan var mı normal bir durum mu
beysenyil Esraka kaşınması içerideki yaraların kavuşması kapanması anlamına gelir iyi demişti benim doktorum. Bende sezeryan oldum 15 aylık olana kadar kaşıntım oldu bir aydır falan rahatım olmuyor