Yaren17 canım aptamille başladım bebeğim büyüdükçe kabızlık yaptı sonra bebelac gold aldım evet kabızlık ve gaz yapmıyor ama bebeğim içmiyordu beğenmedi sonra hipp organik aldım o biraz kusma yaptı sonra golden goat aldım o resmen bebeğimin bağırsaklarını tıkadı o da acayip kabızlık yaptı sma optipro aldım o da kakasının renginş koyu yeşil yaptı ve yine çok zorlandı şu an hipp organik combiotic kullanıyorum gaz da yapmıyor düzenli kaka da yapıyor he benim bebeğim sadece mamayla beslendiği için 1 aylık kontrole gittiğimde doktor gaz damlası verdi onu da kullanıyorum. Bu mama işini denemeden asla bulamazsın. Her mama her bebekte ayrı etki ediyor.