Bebeğim 4 aylık oldu 3 gündür huysuz sürekli ıkınıyor mamayı az içiyor sanırım karnı ağrıyor. Çocuk ıkına ıkına bi hoş oldu yani, Google’da arattım bir çok anne şikâyetçi bu durumdan ve nerdeyse herkesin bebeğinde olmuş. Ücretli alabileceğim iyi eşdeğer kan damlası var mı, yada sizin başınıza geldiğinde ne yaptınız. Lütfen yazın 🙏🏼😔