2sonsmother Merhaba, çocugunda geniz eti ve kulaga sıvı birikmesi problemi yaşayanlar varmı. Varsa nasıl tedavi oldunuz acaba. Kreşe başladıgından bu yana sürekli hasta. Udi hindi ve çörek otu yağı kullanan varmı?
Bedriyeyamac 2sonsmother iyi akşamlar gecen hafta geniz eti ameliyatı olduk kulaklarımız aşırı dercede kirliydi ilaç fayda etmiyordu doktorumuz temizledi tüpe gerek yok dedi inanın çoçugumun konuşması bile degişti daha boguk konuşuyordu geniz eti alındı çok fark etti oglum 4 yaş 3 aylık
Bedriyeyamac 2sonsmother çok doktorlara gittim keisn ameliyat dedi iyiki olmuşuz bide okula gidiyor sürekli hastaydı🥺 bide şuan üst solunum yoku probiyorigi önerdi kullanmamız için
Gmzcn Bedriyeyamac merabalar ameliyattan sonrası zormıydu nasıl bir süreç yaşadınız bahsedebilirmisiniz
2sonsmother Bedriyeyamac probiyotik bactoblismi adı? Tekrar geniz eti şişmiyormu peki rahatlayacagını bilsem bende yaptırırım ama çok küçük korkuyorum 4 yaş 5 aylık benimkide
Bedriyeyamac 2sonsmother evet evet o ilaç kullandınız mı hiç valla tekrarlama ihtimali yok dedi nekadar erken alınırsa okadar iyi dedi ama cevremde olanlar hep memnun şükür çoçukları iyi bende öylelikle yaptırdım sabahları kalkınca öksürük agız kokusu horlama sık hastalnam ma ne ararsanız vardı
Bedriyeyamac 2sonsmother çıkan geniz etini gösterdi doktor bey ceviz büyğklügünde var şok olduk yani nefes borusuna kadar dayanmış dedi
deryasay Bedriyeyamac merhaba bu probıyotiği kullandınız mı? Ağızda emmek mı gerekıyor baska bır kullanım yolu var mı benım çocuğum şeker vs emmez de nasıl kullanıcam bılmıyorum
2sonsmother Bedriyeyamac hafi ya o kadamrı büyük. Kbbyemi görürdünüz çocuk doktorunamı. H lbbye götürmedimde iyi bir kbbci bulmak istiyorum. Yok enterogermine kullanıyorum normalde bunu sepete eklemiştim almadım henğz alıp denemek istiyorum. Diyetisyenim kendim bilgim var probiyotik konusunda. Udi hindi ve çörek ptunuda denemk istiyorum ama kullanan varmı kararsız kaldım. Bir ay sonra kontrolümüz o zaman kadar ne yaptıysam kar.
Bedriyeyamac 2sonsmother bende alıcam en kısa zamanda izmire kadar gittik ege üni ulas saz beye oda geniz eti dedi sonra balıkesirde özel bi hastanede yaptırdık kbb ye gittik çoçuk doktoru hep ilaç verip gönderdi bide erken dogum 1.500 gr dı oglum hep erken dogdugu için diolardı bakalım faydasını görürüz inşallah bize burnundan kamera ile bakmıştı bide röntgen çekmişti
Bedriyeyamac 2sonsmother inşallah iyi olursunuz sizde bide önlemler de var mesela abur cubur süt onlar hep geniz etini büyütmeye tetikleyen şeylermiş 2sonsmother
Winnithepooh 2sonsmother merhaba çörek otu ve udi hindi ne işe uariyor acabq geniz eti bebeginde çıktı 3.5 yaşında fisfis verdiler şu an bize nasipse careamba ilk kontrol gtcez ne olmuş diye ama ilerlerse süreç bilmek isterim napayım bende
Kubrasimay Benim kızım 2 yaş 3 aylık :( yarın geniz eti alınıp, bademcik küçültme ameliyatı olacak. Biraz tedirginim açıkçası ama çocuğum çok zorlanıyor sürekli ağzından nefes alıyor
2sonsmother Kubrasimay çok geçmiş olsun sürekli hasta oluyorsa şiş kalıyor. Bizimki indi şükğr şimdilik inşallah kulagındaki sıvıda gitmiştir. Sterimar aldım onunla temizliyorum hergün. Buhar veriyorum.Kolay geçiyormuş ameliyatlar küçükler daha dirayetliler. İnşallah atlatır hemen. Rabbim kolaylaştırsın işinizi inşaAllah