Jerrycik Doğum sonrası 5 buçuk aylıkken regl oldum. Sonrasında bir kez daha regl oldum. Şuan kızım yaşını geçti hala regl olmuyorum. Daha önce başına gelen var mı ? Normal mi bu?
Duygu38 Jerrycik yalnız değilim prezervatif ile korunuyoruz doğum yaptıktan beri geçen ay oldum bebeğim 6 aylıkken şimdi 15 gün geçti tık yok ayın 2sinde neyde gebelik testi yaptım negatif şükür bende çözemedim bunu ya
cbkckbr Duygu38 beş buçuk aylık oldu benim de iki sefer hastalandım geçen ay bi hafta geçti bu ay on gün tık yok nasıl tedirginim anlatamam🙄
Jerrycik Duygu38 Ya ben aylardır test falanda yapmadım çünkü kızım benimle uyuduğu için cinsel hayatım rahibeler gibi :)
Duygu38 cbkckbr ayyyy senmi benmii valla yaa nasıl kötü hamileyim nie geçiktim vs korunan bile tedirgin oluyosun ya nezaman aşıcaz böle şeyleri ya 😂
Ozlem6040 Ay yalnız değilmişim ya geçen gün post açtım kisme bu şekilde cevap vermedi. İlk adet doğumdan 14 ay sonra oldu. Prezervatif geri çekilme ile korunuyoruz. Adetim 20 gün gecikti daha yok. Testte yaptım negatif
Duygu38 Jerrycik hahhaah aynn öle 😂 herkes aynı dertte bacım baksana kız birtane adet söktürücü hap varmış valla alsakda içsek bi içimiz boşalsa bacım 😂😂