Kubragk8 oyle uygulamalarda yasaklandı artık mama satısı malesef :( bizde 2 numara kullanıyoruz geçen gün indirimden aldım stok yaptım aşırı zamlanmıs en son aldığım da 132 145 tl idi cok aldığım için baktım bitmeye yakın 2 kutum kalmıştı indirimden 9 tane daha aldım tanesi 186.5 a geldi