Nasıl yararlancam o an buton çalışmadı ve ısınma destegi istemiyorum u tıkladım yani dogalgaz yardımından faydalanamadım ne yapmalıyım tekrar başvuru yapmaya da çekiniyorum ya ödeme kesilir diye bu tarz bişey basına gelen var mı cpzum ne nasıl basvurcagız yararlanmak istiyorum