Esilaannesi bende sudokremi pişik olan yeri temizleyip yavaşça kurulayıp ince bir katman olarak sürüyorum iyi geliyo çok şükür çok sürmek iyi gelmiyo sudokremi ince tabaka sürmek gerekiyomuş bilginiz olsun belki bilirsiniz de başka okuyan olursa söyleyeyim dedim