İstikbal Bellona Mondi zaten hep aynı markalar orda staj yaptım üretim sahasındaydım sonrasında insan kaynaklarındaydım enza ve Doğtaş daha kaliteli onlara göre bunu zaten onlarda kabul ederler. Bence Doğtaş tabi siz bilirsiniz bide köşe takımı olan biri olarak köşeyi pek kullanamıyorum ben bi misafir gelse oturulmuyor ben pişman oldum. Şimdiden hayırlı olsun ☺️