MinnieMouse Merhaba anneler. İkinci hamileliğim ve bebeğimin beşiğini henüz almadım karar veremediğim için 🥺 Heyner anne yanı beşik ve Elele madre park beşik kullananlar hangisini önerirsiniz? İkisi arasında kaldım. Gönlüm heyner ahşap beşikten yana.
bilgekizinannesi MinnieMouse ahşabın kullanımı çok zor bence park yatak alın taşınması vs çok kolay ve çocuk için de çarpma vurma gibi risk barındırmıyor
msncrztk MinnieMouse ben anne yanı beşik kullandım 7 aya kadar 7. Aydan sonra yer yatağına geçtik çevremde park yatak kullananlar da var kullanım süresi anne yanı kadar bebek dönmeye başladığında sağa sola değdiği her seferinde uyanıyor eni ikisinin de hemen hemen aynı yani onun da kullanım ömrü anne yanı kadar daha fazla değil
msncrztk MinnieMouse ahşap olmayan anne yanılar var ben chicco next o me magic almıştım ama artık coook pahalandı uygun fiyatlılar da aynı işlevi görüyor baby plus gibi markalara bakabilirsiniz odadan odaya taşıması vs cok kolay kesinlikle bu tarz bir anne yanı öneririm
Busrabalc MinnieMouse bende 8 aya kadar anne yanı beşiği kullandım sonra park beşiğe geçtim çünkü boydan sığmamaya başladı ve kalkmaya çalışıyordu ama keşke diyorum başta park beşik alsaydım hem uzun vadeli kullanıyorsun hemde daha kullanışlı :( tavsiyem park beşik
MinnieMouse bilgekizinannesi ne gibi zorlukları var canım? Aslında evde park yatağımız var ama anne yanı değil ve hışır hışır çok ses yapıyor kumaşı
bilgekizinannesi bilgekizinannesi bacakları sıkışıyor genelde Ya da vuruyorlar bir yerlerini tahtalara. Ağır ve odadan odaya ya da bir yere giderken taşınmıyor .
GSevilay65 E bebek babyplus marka anne yani beşik kullandım 9 aya kadar şimdi kaldırdım çantası koydum öyle duruo çokta memnun kaldım artık kendi odasında yatio
Bebegimm1 MinnieMouse bende ahsap anne yani var yeni doganken cok guzeldi yatagima yaklastiriyordm asansonrlu oldugu icin uzanip yanima aliyordm donmeye baslayinca korumaliklarini takinca gormekde zorlaniyordum korumaligi cikarinca kafasini vuruyordu yada ayagini tahtanin arasina sıkıştiriyordu dönme zmanlari zordu smdi 2 yasinda cok rahat alisti artik kendi icine girip cikiyor park yataklarin asonsorlu olani varsa bi bakim derim en azindan bir yerlerini sıkıştirmaz vurmaz