Duygu_lina 1yaşına yeni girdik, d vitamini ve demir damlalarına devam edicekmiyiz yoksa kesecekmiyiz? Doktorumuz yurtdışında ılduğu için ukaşamadım ona! Siz hangilerini kullanıyoraunuz yardımcı olursanız sebiniriö
Muges4 Duygu_lina değerlerimiz güzel çıkınca doktor d vitamini ve kan damlasını elindekini bitir ve kes dedi, amma bende bilemedim başka bir şeye başlamak gerekir mi
Acars Duygu_lina d vitamini 2 yaşına kadar dedi bizim doktorumuz kış mevsiminde kesmeyin bence ihtiyacı var. Demiri de kan tahlili yaptı sonucu iyi çıktığı için kullandığım şişe bittiğinde bırakıcaz.
Sogancik Duygu_lina kan tahlili yapılması canım. Genelde kesiyorlar ama bazılarının değerleri düşük olduğundan devam ediliyor.
Sogancik Duygu_lina 9. Ayda kan değeri güzel çıkmıştı doktorunl 1 yaşına kadar devam et dedi canım. D vitamini için ise 1 yaşında tahlil yapılacak dedi. Sen ne olur ne olmaz ver. Artık büyüdüler kan almak çok zor😢 ama yapacak bi sey yok onların sağlığı için. ☺️