asiltonunmommysi 14 ay için oyun grubu var mı? Neler yapıyorlar. Varsa götürsem eğer keyif alır mı, pek oyuncaklarla uzun oynamıyor ama boyama vs neler tavsiye edersiniz. Değişiklik arıyorum.
Busraaslan asiltonunmommysi genelde oluyor bu aylarda oyun atölyeleri biz 6-12 ay oyun atölyesisine gitmiştik 10 aylık falandı oğlum duyu şişeler ve her gittiğimizde farklı bir etkinlik oluyordu ayına uygun olarak bir bebek psikologu düzenliyordu atölyeyi bence evde yapsam yüzüne bakmıcağı etkinlikleri orda diğer bebeklerden görüp yapmaya çalışıyordu ya da ilgisini çekiyordu haftada 1 ayda bi kaç kere götürülebilir havalar soğudukça bebekleri evde oyamak çok zor oluyor