Tugbabu59 boy aynı kiloda da hemen hemen aynı göz doktorumuz güzel olduğunu söyledi prematüre doğdu için 4 kere göz muanesi oldu sanuncusunda herşey güzeldi ve son 1 kere daha göz doktoruna gidicek 9 ayda yüz üstü yatmayı benim oğlumda hiç sevmiyor ağlar bunuda bir anne olarak ben normal karşılıyorum her bebek aynı değildir biz aşılarını düzeltilmiş yaşa göre vuruluyoruz hiç sıkıntı değil sağlıklı olsunda ek gıda için Dr. 6. Ayda başlicağını söyledi nedeni sordum bana şunu söyledi tabi her doktor bir değil meslek taşlarıma saygı duyuyorum ama ben 6. Aydan başlatılmaya daha uygun görüyorum dedi çünkü erken ek gıda bebeklerde şu sorunlara sebeb oluyor
bagırsaklar yeni geliştiği için gaz yada ishal sorunu oluyor ve mama yada emiyorsa emme reddi oluyor hiç gerek yok herşey vaktinde güzel olur dedi yaz aynında kış kıl aynında yaz yaşanmaz o yüzden 6. Ayda başlicam gerek yok geç olsun güçolmasın prematüre olduğu için daha dikkatli olmakta yara olduğunu söyledi.
Arkadaşım erken başladı prematüre doğmuştunuz şuanhergğn hastanede erken başladı ek gıdaya sürekli ya ishal yada kabızlık sorunu yaşıyor canım gerek yok bence