Kafam ciddi anlamda karıştı anlayan biri beni aydınlatsın lütfen ya 0-1 yaş arası bebekler için 400IU/ 3 damla kullanılması gerekiyormuş fakat sağlık ocağının verdiği monovit ve Dvit3 damla 50000IU bununda 3 damla kullanılması söyleniyor. 1 damla Dvit3 damla 800IU ye eşit. O zaman ben 3 damla vererek 2400IU vermiş oluyorum bu da ciddi bi doz aşımı demek anlamadım sizin kullandığınız kaç IU ? Bu konuda bilgisi olan var mı?