ece_arel benim oğlum da bronşit başlangıcı oldu. Doktor ventolin şurup ile antibiyotik iğne verdi. İğne bebeğimi çok fena ishal yaptı ve doktora söyledim iğneyi kes dedi. Ama hala balgamlı öksürüyo. Balgam masajı yapıyorum serum fizyolojik uyguluyorum ama bakalım hala aynı. Dün bir sürü post açtım kimse cevap vermedi. Bekleyeyim bari burda bende. 4 aylık bebeğim bu arada