duruguzel niye ? Basın özgürlüğü yok mu bu ülkede? Ben vatandaş olarak istediğim kanaldan istediğim haberi alamayacak mıyım? İster kalkıp gidip doğru haber okurum ister yalan yanlış bilgilere erişirim. Burası demokratik bir ülke değil mi? Kimden neyi saklıyorlar anlamıyorum. Toplum olarak ülkemiz ile ilgili bir konuya her türlü ulaşım sağlayabilmeliyiz. Siz ve sizin gibiler yayın yasağını desteklyorsanız gidip penguenleri açıp izleyebilirsiniz. Biz ülkemizde ne olup bittiğini öğrenmek istiyoruz!!!