busrayigitt 2 aylık bebeğim için molfix kullanıyorum kakasını her yaptığında zıbınına kadar taşıyor bel kısmından kilosuna uygun kullandığım halde neden sızıyor anlamadım. Sızdırmayan pişik yapmayan bez öneriniz varsa yazar mısınız canım anneler 🙏🏻
Seydaisik busrayigitt Ben doğdu doğalı molfix kullanıyorum hiç öyle bi sıkıntım olmadı bebeğim 3 aylık. Sllepy i çok övüyorlar
Busrabalc busrayigitt Valla bende mağdurum o konuda prima kullanıyorum ona rağmen taşıyor her kakasında başka bezede geçemiyorum hangisini denediysem pişik yaptı 🥺
Patateskoftesi busrayigitt her turlu bezi kullanan bir anne olarak bir beden buyultun bezinizi 😂 kilosuna uygun olsa da boyuna uygun olmayabilir baby me kullaniyordum daha bugun sleepy aldim hic birisinden oyle bir sıkıntı yasamadim
0302 Migros un minies bezi markası sızdırma yapmıyor sleepy kullandım ama sızdırma çok yaptı buarkadan memnunum
Metehan2222 8 küsür kilo oğluma 4 numara molfix küçük olmaya başladı çok sızdırıyor. 4 numara goon kalıbı daha büyük o daha çok sızdırdı. Büyük tuvaleti değil bu arada küçüğü sızdırıyorlar. 4 aydan fazladır molfix kullanıyoruz çok memnundum
beysenyil busrayigitt oğlum doğduğundan beri sleepy natural kullandık, bi kaç aydır sleepy ekstra kullanıyoruz onda da hiçbir sorun yaşamıyoruz gayet memnunuz
BSG2308 busrayigitt doğduğundan beri bende molfix kullanıyordum aynı sizin gibi sorun yaşadım sleepy natürel ce bio natürel kullanıyorum aşırı memnunum ıslak medilleride güzel
Laura10 busrayigitt hem bez bedenini buyuk al annesi,hemde Bebem natural,Prima ve Kanz marka sizdirmadi..