Efnanim bizim de oda sıcaklığı 22-23 derece, lcw nin 1.6 tog uyku tulumunu kullanıyorum memnunum. 2.5 tog olanı kalın gelir, o daha çok 20 derecenin altı sıcaklıklar İçin öneriliyor. Elyaf kısmına gelince, terletmediği sürece sorun olmaz diye düşünüyorum, iç ve dış kısmı pamuk çünkü