Pasaben merhaba iyi oldu yazdınız bence🙂 Bizim sıkıntımız da oydu. Pandemi genetik faktörler derken biraz geciktik konuşmada. Hamd olsun sağlıkla alakalı sıkıntımız yok. Ekranı sıfırladık. Kreşe verdik, yavaş yavaş açılıyoruz🙏🏻 Ben aşırı takıntılı her şeyi ince ince düşünen birisi olarak tavsiyem verin emin olun çok iyi olacal🙏🏻 Benim çocuğuma ben henüz tuvalet aloştırmadım birkaç ayımız daha var🙂🙏🏻 Verdiğiniz yere göre değişir tabii ama öğretmen ilgilendiği sürece sorun olmaz👍🏻👍🏻